Postanowienia ogólne
-
Sprzedający/HARDsoft: HARDsoft Systemy Mikroprocesorowe s.c. z siedzibą w Krakowie., kod pocztowy 30-404, przy ul. Cegielniana 4A (który to adres stanowi także adres do doręczeń), wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 6761015610, REGON 350792027, adres poczty elektronicznej: hardsoft@hardsoft.com.pl, numer telefonu kontaktowego: (+48) 12 2964266, zwany dalej "Sprzedawcą".
-
Wszelkie postanowienia zawarte w niniejszych warunkach współpracy dotyczą Klientów, korzystających z formy zakupów Zamówienie na adres mailowy hardsoft@hardsoft.com.pl lub zawierających Umowy Klient - HARDsoft.
-
Stroną umów zawieranych z HARDsoft może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna oraz jednostka organizacyjna, nie mająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, zwana dalej Klientem.
SPOSÓB ZAMAWIANIA
-
HARDsoft przyjmuje zamówienia składane listownie, e-mailem na adres hardsoft@hardsoft.com.pl
-
Złożone zamówienie jest przyjęte przez HARDsoft do realizacji po wcześniej akceptacji specyfikacji do zamówienia (e-mailem).
-
Na życzenie Klienta przesyłamy potwierdzenie złożonych zamówień.
-
Kupujący przyjmuje do wiadomości, że sprzedawane towary są wykonywane na zamówienie zgodnie ze specyfikacją Klienta.
CENY
Cena - określona jest w jednej z walut: PLN, EUR, USD. Ceny są ustalane indywidualnie z Klientem w zależności od specyfikacji Zamówienia.
DOSTAWA TOWARU
-
Koszt dostawy - jest ustalany indywidualnie z Klientem i jest uzależniony od wagi paczki, jej gabarytów i kraju przeznaczenia oraz wybranego przewoźnika/spedytora.
Minimalny koszt dostawy 200,00 PLN.
-
Terminy dostaw są ustalane indywidualnie z Klientem.
DOKUMENTY SPRZEDAŻY
-
HARDsoft wystawia dokument sprzedaży jest to faktura VAT.
-
Faktury mogą być wystawiane między innymi w następujących walutach: PLN, USD, EUR.
SPOSOBY ZAPŁATY
HARDsoft akceptuje płatności dokonane w następujący sposób: przelew bankowy, płatność BLIK, płatność imoje płacę później, płatność za pomocą kart płatniczych, szybkie przelewy online - transakcje realizowane z linków do płatności.
Termin płatności ustalany jest indywidualnie do każdego zamówienia.
HARDsoft zastrzega sobie możliwość naliczenia ustawowych odsetek karnych za nieterminowe regulowanie należności przez Klienta oraz możliwość obciążenia Klienta kosztami windykacji na zasadach i w wysokości przewidzianej w przepisach obowiązujących na dzień zawarcia umowy.
HARDsoft zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia zamówienia, wstrzymania realizacji zamówienia lub wysyłki zamówionego towaru, jeżeli Klient zalega z płatnościami albo jego sytuacja prawna lub finansowa może powodować problemy z dokonaniem płatności w przyszłości, lub gdy HARDsoft poweźmie wątpliwość co do sytuacji finansowej Klienta.
GWARANCJE
Towary sprzedawane przez naszą firmę są objęte gwarancją.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi, ponieważ HARDsoft oferuje towary produkowane wg specyfikacji konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014r. Dz.U. 2014 poz.827 (art. 38 pkt 1 i 3).
PROCEDURA REKLAMACYJNA
Wszelkie uwagi dotyczące jakości sprzedawanych przez nas produktów, sposobu obsługi i niezgodności między stanem faktycznym a fakturą prosimy zgłaszać w formie pisemnej na nasz adres e-mail: hardsoft@hardsoft.com.pl. lub telefonicznie. HARDsoft zobowiązuje się przyjąć reklamację w okresie 1 roku od daty wystawienia faktury.